WAŻNE

Klienci korzystający z usługi mojeID w Bankowości internetowej EBO proszeni są o zgłoszenie się do Banku lub jego placówek w celu uzupełnienia daty ważności dowodu osobistego.

Od dnia 07 listopada 2022 r. brak takich danych będzie skutkowało zablokowaniem możliwości korzystania z usługi mojeID.

ZACHOWAJ OSTROŻNOŚĆ I CHROŃ SWOJE DANE!

Uwaga na oszustów podających się za pracowników banku

Vishing polega na podszywaniu się pod osobę pracującą w danej instytucji, aby zdobyć zaufanie ofiary i wyłudzić od niej poufne dane.

Oszuści dzwonią pod pretekstem np. weryfikacji zmyślonej transakcji, zablokowanego rachunku, lub pomocy w inwestycji i zakupu kryptowaluty.

Pamiętaj!!!

Pracownik banku NIGDY NIE MOŻE ŻĄDAĆ:

  • instalacji aplikacji do zdalnego pulpitu np. AnyDesk lub QuickSupport TeamViewer na Twoim komputerze lub smartfonie,
  • podania kodu BLIK lub loginu i hasła do logowania do serwisu bankowości internetowej lub danych do połączenia aplikacji bankowej,
  • pełnych danych karty płatniczej, jej daty ważności oraz kodu CVV2/CVC2,
  • wykonania jakiegokolwiek przelewu,

ZACHOWAJ ZDROWY ROZSĄDEK. CHROŃ SWOJE DANE.

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od dnia 13 września 2021 roku zmieni się mechanizm aktywowania przez Klientów aplikacji mobilnej BS Pay. Na chwilę obecną w celu aktywowania aplikacji Klient musi się zalogować do portalu Kartosfera (własnym loginem i hasłem) i w zakładce „Aplikacja mobilna” pobrać kod, który następnie wprowadza w aplikacji na urządzeniu mobilnym oraz potwierdza aktywację w Kartosferze. Od dnia 13 września be. w celu zwiększenia bezpieczeństwa operacji, aktywowanie aplikacji mobilnej BS Pay na każdym nowym urządzeniu mobilnym będzie dodatkowo potwierdzane przez klienta SMS kodem przesłanym na jego numer telefonu komórkowego.