LOTERIA NA OKRĄGŁO!

Każdy, kto od 1 czerwca do 20 grudnia 2022 roku skorzysta z oferty Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS lub Banku BPS, ma szansę na wygraną w loterii promocyjnej. „Loteria na okrągło” to codzienna szansa na wygranie 500 zł, a dodatkowo 30 laptopów i 3 samochodów. Mechanizm „Loterii na okrągło” jest prosty. Wystarczy w okresie promocji, czyli między 1 czerwca a 20 grudnia 2022 roku, skorzystać z jednego z produktów z oferty bankowej dla klientów indywidualnych i odebrać w oddziale banku voucher z unikalnym kodem. Wpisanie … Czytaj dalej

ZACHOWAJ OSTROŻNOŚĆ I CHROŃ SWOJE DANE!

Uwaga na oszustów podających się za pracowników banku

Vishing polega na podszywaniu się pod osobę pracującą w danej instytucji, aby zdobyć zaufanie ofiary i wyłudzić od niej poufne dane.

Oszuści dzwonią pod pretekstem np. weryfikacji zmyślonej transakcji, zablokowanego rachunku, lub pomocy w inwestycji i zakupu kryptowaluty.

Pamiętaj!!!

Pracownik banku NIGDY NIE MOŻE ŻĄDAĆ:

  • instalacji aplikacji do zdalnego pulpitu np. AnyDesk lub QuickSupport TeamViewer na Twoim komputerze lub smartfonie,
  • podania kodu BLIK lub loginu i hasła do logowania do serwisu bankowości internetowej lub danych do połączenia aplikacji bankowej,
  • pełnych danych karty płatniczej, jej daty ważności oraz kodu CVV2/CVC2,
  • wykonania jakiegokolwiek przelewu,

ZACHOWAJ ZDROWY ROZSĄDEK. CHROŃ SWOJE DANE.

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od dnia 13 września 2021 roku zmieni się mechanizm aktywowania przez Klientów aplikacji mobilnej BS Pay. Na chwilę obecną w celu aktywowania aplikacji Klient musi się zalogować do portalu Kartosfera (własnym loginem i hasłem) i w zakładce „Aplikacja mobilna” pobrać kod, który następnie wprowadza w aplikacji na urządzeniu mobilnym oraz potwierdza aktywację w Kartosferze. Od dnia 13 września be. w celu zwiększenia bezpieczeństwa operacji, aktywowanie aplikacji mobilnej BS Pay na każdym nowym urządzeniu mobilnym będzie dodatkowo potwierdzane przez klienta SMS kodem przesłanym na jego numer telefonu komórkowego.

Wyłączenie aplikacji mobilnej EBO

Szanowni Państwo przypominamy,iż w dniu 31.03.2021 aplikacja mobilna EBO Mobile zostanie wyłączona. Aplikację tę zastąpiła EBO Mobile Pro, która jest dostępna dla klientów w aplikacji Sklep Play (android) oraz AppGallery (Huawei). Prosimy klientów o korzystanie z nowej aplikacji. ZMIANA Tabeli opłat i prowizji Szanowni Państwo z dniem 25.03.202r. ulegnie zmianie opłata miesięczna za obsługę rachunku … Czytaj dalej